WiLdBiRd

Saturday, June 16, 2007

حبيسة المنزل

انا اتخنقت اوى وزهقت من قعدت البيت

مش متعودة اقعد طول المدة دى من غير مااخرج

واللى يزهق انى انا اللى عامله فى نفسى كده

او المذاكرة واحكامها

بس هاعمل اية

البيت تاديب واصلاح


من يومين اتنين خرجت وقولت حجة اروح الكلية

بصراحة كنت ماشية فى الشارع عاوزة اخد الناس

والشوارع والعربيات

بالاحضان

بالاحضان يابلدنا ياغالية



مش عاوزة ضحك من تحت لتحت

بس بجد الشارع وحشنى

اصل غريبة انى اقعد الوقت ده كله من غير خروج

حوالى اسبوع او عشر ايام

من اخر مرة كان عندى امتحان وخرجت مع صحباتى

المذاكرة وسنينها

ok



relax



breath slowly



take it easy



كانت شحنة زهق

وخلاص

:)



سلام




posted by WiLdBiRd at 9:49 PM

8 Comments:

This comment has been removed by the author.

June 19, 2007 at 5:41 AM  

أاااااااااااااااااااااه

انا من يومين خرجت لقيت حاجة غريبة جداااا

لقيت فيه ناس طبيعية بتخرج وتتمشى وتشم هوا

والأكبر من كده لقيت ناس بتقعد عالكمبيوتر عادى

قلت ايه ده؟؟؟؟

أكيد انا مش فى سينما الأطفال

سورى

أقصد دنيا الأطفال

أكيد عديت على ناس من نكتة تانية

روحت البيت بسرعة ليكون ده جزء من برنامج زكية زكريا

بس قعدت عالكمبيوتر كأنه ادماااااااااان ورجعتله

كنت حاسس ان عندى
hypo-computeremia

لكن الحمد لله لحقت نفسى

ده لسه بااااااااااااااااادرى أوى

أدامنا 3 شهور يا دكتورة هبة

ربنا يستر

:)

June 19, 2007 at 5:43 AM  

اه فعالا فيه بشر لسه بتخرج فى الشارع

بس بعد اللى حصل النهاردة فى الامتحان

مش هاحبس نفسى كده تانى

وبالمناسبة

خلينا متفائلين شوية

عند شهرين بس مش تلاتة

June 21, 2007 at 12:33 AM  

والله يا هبة انتى سكرة
احلى حاجة انك تخرجى شحنات الزهق كلها وتبعديها
ريلاكس
ههههههههه
عثل والله
ربنا يعديها عليكم وعلينا لا علينا الاول بكل خير
بالتوفيق ان شاء الله
ومن غير حابسة
وبصراحة النت بيخليكى مع العالم كله وكانك قاعدة فى حوارات ست ستات دا للبنات بس
هههههههههههه

June 21, 2007 at 7:37 AM  

ايوة يابنتى هو نافذة على العالم

لما نشوف حبسة الباطنة

ربنا يستر

June 21, 2007 at 8:43 PM  

ههههههههههه انا عارف ان الكومنت ده متأخر شويه بس مش عارف ششكلي كده انا الوحيد الي هنا الي مش بتفرق معاه الامتحانات يعني مثلا السنه دي ليله الامتحان كنت قاعد ععلي القهوه مع بعض الشباب وبعدين دخلنا سينما ورحنا ركبنا خيل بعد كده روحت نمت ورحت الامتحان وربنا يستر بقي مش عارف بس بصراحه علي قد ما ده اهمال مني بس مستحيل يعدي يوم عليا من غير خروج دا انا اتجنن او اموت

July 2, 2007 at 4:04 PM  

قهوة وسينما وخيل ليلة الامتحان

ياقلبك

انا كنت بقول كل يوم خروج

ده فى اول الكلية

بس البركة فى الطب اتى على الاخضرواليابس

والشوية اللى فاضلين فى دماغى

بس ربنا يكملها بالصحة هى اللى هتفضل

اخر سنتين بقى خليها تكمل على خير

July 2, 2007 at 10:40 PM  

ربنا يكملها بالستر معانا كلنا يمكن الي بيخليني اعمل كده ان انا من ساعة ما دخلت كليه هلوسه قصدي هندسه وبقيت دماغي مهيسه علي الاخر

July 4, 2007 at 12:46 AM  

Post a Comment

<< Home