WiLdBiRd

Saturday, May 19, 2007

انا الان تجاوزت ال8030

وصلت 22 سنة
بالايام 8030 يوم ده مع اننا ماحسبناش الربع يوم
بتاع السنة الكبيسة
بالساعات192720
..........
كتيييييييير اوى
بس يللا
كل سنة وانا طيبة
فى العادى اصل امش بحس باليوم ده
غير من اقرب الناس فيا
شهر خنيق وامتحانات
ولا ولا البرج ده كمان
الثور قال
...........
اول حد قالى كل سنة وانتى طيب
.
.
.
لا الصراحة هو لسه ماقالهاش لغاية الساعة دى
.
.
.
هى كانت اختى حبيبتى بعتت لى ماسج وانا واقفة جنبها
بس حسيت اول لما الموبايل رن
قلب الام
:)
اول واحدة كلمتنى سمارت صاحبتى
كانت عاوزة تسمعنى اغنية على التليفون
زى ماكنت عملت معها
...........
بكرة
اقابل البنات ونحتفل
على قدنا كده
.
.
.
مافيش تورتة
ومافيش هدايا ماتفتكروش حاجة
ده قانون بتاعنا
ممكن ورد لو هتيجوا
لكن فيه بيتزا
وانا اللى هاعملها
ربنا يستر بقى هاقوم اشوف دلوقتى
هاعك فيها
انا فى العك مااتوصاش
بس والله كتير بطلع حاجات تشبه الحاجات اللى بناكلها
:)
كفاية بقى رغاية
يلا تصبحوا على خير
قصدى صباح الخير

posted by WiLdBiRd at 3:06 AM

10 Comments:

حبيبى طائرى
حلق ما شئت فى ربوع الالاف
حلق ما شئت فالكون فرحان
لعبورك الالاف
بصراحة حبيبتى انا مش بحب البيتزا
وانتظر بقى يوم الاربعاء قبل البابليك مش بعده
حاجة حلوة مسكرة اوى مش اوى اوى يعنى
المهم عكى ما شئتى بس يبقى ليها طعم فى الاكل
والا مش راح نتذوق والبابلبك بيسعفنا
ربنا يستر
وكل سنة وانت بمليون خير وهنا
بارك الله فيكِ

May 19, 2007 at 4:05 PM  

كل سنه وانتى طيبه وبخير

وعقبال 10000سنه

عموما اعملى حسابى مع رنا هستناكى

happy birthday wild bird

May 19, 2007 at 5:33 PM  

day_dormacy

ياحبيبتى ربنا يخليكى على كلماتك الجميلة

لو كنتى معانا النهاردة كنتى اكلتى صوابعك ورا البيتزا

تجهيزى

واعداد ماما علشان كنت نمت

بالنسبة للامتحان

بيقولولى وشى وحش وبلاش اجى
:)

لكن الحلو كله ليكى ياقمر

May 19, 2007 at 10:24 PM  

quiet_storm:

ميرسى ليكى كوايت

من عنايا

بس لو جيت ان شاء الله

May 19, 2007 at 10:25 PM  

كل عام وانت طيبة

الفواصل بين التدوينات تطول
لا تجعليها كل عيد ميلاد

:D

May 20, 2007 at 1:47 AM  

amr fahmy:

وانت طيب ياافندم

انا كتبت على فكرة تدوينتين قبل دى وترددت فى نشره

قولت خلينا فى المناسبات السعيدة

خليك كده مركز دفع ورفع همة

وانا ابطل تردد وازهقكم تدوين

:)

May 20, 2007 at 3:07 AM  

ازيك ....... أخبارك ايه؟؟؟؟؟
كل سنة وانتى طيبة وعقبال مليون سنة
الأيام بتعدى ورصيد الواحد فيها يكاد يكون معدوم
واعملى حسابي فى البيتزا اللى أكيد هتكون تحفة مدام انتى اللى هتعمليها
تحياتى........مع السلامة
وبالتوفيق ان شاء اللهفى جميع الامتحانات

May 20, 2007 at 7:38 PM  

Mohamed3243:

وانت طيب يامحمد

من عنايا

بس تبقى حاجة تليق بيك

مش بيتزا

:)

May 20, 2007 at 10:53 PM  

كل سنة وانتى طيبة يا دكتورة

متأسف جدا نها جت متأخرة

May 28, 2007 at 10:32 AM  

وانت طيب يادكتور احمد

ابدا ولا متاخرة ولاحاجة

:)

May 29, 2007 at 12:51 AM  

Post a Comment

<< Home